به گزارش اکونا پرس،

به نقل از  روابط‌عمومی معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، "مسعود حق لطفی" مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران با اشاره به جزئیات فاز نخست پروژه خیالستان زندگی، اظهار داشت: این پروژه از پیشرفت 95 درصدی عبور کرده است.

وی گفت: با برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته کلیه ۱۰۸ تیر به همراه ورق‌های عرشه در فاز نخست پروژه خیالستان زندگی در محدوده منطقه 8 در بزرگراه امام علی (ع) نصب شده است.

 مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران ادامه داد: عایقکاری دیوار کوله‌ها و قلوه ریزی پشت دیوارها در حال انجام است و آرماتوربندی و بتن‌ریزی بخش کوچکی از عرشه باقی‌مانده است.

 حق لطفی افزود: طراحی فاز دوم این پروژه توسط سازمان مشاور فنی و مهندسی شهر تهران با تعیین نوع کاربری و شیوه محوطه‌سازی در کوتاه‌ترین زمان در حال انجام است تا این عرصه عمومی هر چه سریع‌تر در اختیار شهروندان تهرانی قرار گیرد.

 گفتنی است فاز نخست پروژه احداث خیالستان زندگی که شامل بخش سازه‌ای طرح است، محدوده‌ای به طول 132 متر و عرض 50 متر را در بر می‌گیرد و 6500 مترمربع دسترسی به عرصه عمومی ایجاد می‌کند.

 این پروژه به‌منظور پیوند پهنه‌های شرقی و غربی بزرگراه امام علی (ع) و باهدف امکان توسعه زیرساخت‌های تفریحی و خدماتی اجرا می‌شود و تأثیر بسزایی در رشد سرانه فضاهای فرهنگی، خدماتی و ورزشی خواهد داشت.