به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط‌عمومی و امور بین‌الملل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران، امیرهوشنگ رضایی از نیروهای باسابقه سازمان حراست به‌عنوان مدیر جدید حراست سازمان مدیریت پسماند معرفی شد.

 در این جلسه که با حضور عباس نژاد مدیر حراست حوزه معاونت خدمات شهری و رضا محمدی مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند برگزار شد، ضمن تقدیر از تلاش‌های آقای رمضانی معاون حراست سازمان که در این مدت مسئولیت این اداره را بر عهده داشت، رضایی که سابقه حضور در حراست یگان حفاظت را در کارنامه دارد به‌عنوان مدیر جدید حراست سازمان معارفه شد.

 عباس­نژاد ضمن تقدیر از تلاش‌های اداره حراست سازمان مدیریت پسماند نظارت بر اقدامات و قراردادهای این سازمان بر اهمیت و ضرورت این مهم در تمامی دستگاه‌ها و مجموعه‌های شهرداری تهران به‌ویژه سازمان مدیریت پسماند که ارتباط مستمری با پیمانکاران حوزه خدمات شهری دارد تأکید کرد.

 رضا محمدی نیز ضمن خوشامدگویی به مدیر حراست جدید سازمان گفت: دستگاه‌های نظارت در واقع حافظ و نگهبان مدیران اجرایی و صیانت کننده اصلی از عملکرد و دستاوردهای سازمان‌ها هستند. ما درحین انجام وظایف درگیر فرایندهایی می‌شویم؛ ولی دستگاه‌های نظارت وظیفه سنگین و خطیری دارند چرا که هم‌زمان با همراهی ما در اجرای وظایف و تکالیف باید مراقبت و صیانت شبانه‌روزی از مدیران و مسئولان اجرایی را در کنار تلاش برای تحقق درست و صحیح اهداف سازمانی در دستور کار قرار دهند.