به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، محمد شیری شهردار منطقه ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، به رنگ و بوی کاملا متفاوت جشن‌های نیمه شعبان در خیابان ۱۷شهریور و ‌محله‌های اطراف اشاره کرد و گفت: همزمان با شب نیمه شعبان و میلاد با سعادت حضرت ولیعصر(عج)، دوستداران آن حضرت با حضور در معابر، به ویژه در خیابان ۱۷ شهریور که با طاق نصرت، بیرق‌های مذهبی و چراغانی به شکل زیبایی آذین‌بندی شده بود، این شب عزیز را جشن گرفتند.

او افزود: سال‌های گذشته این خیابان‌ها فقط آذین بندی و چراغانی می‌شد، اما با تمهیدات ویژه امسال با برپایی موکب‌های متفاوت و متنوع فرهنگی، اجتماعی و ورزشی، راه اندازی ایستگاه‌های صلواتی و نیز طاق‌های نصرت چراغانی شده و ویژه برنامه‌هایی برای کودکان و نوجوانان، همچنین شعرخوانی، برگزاری مسابقات جذاب و نورافشانی رنگ و بوی دیگری به این جشن داد.

 شیری اضافه کرد: موکب‌های پذیرایی متعددی در مسیر ۲ کیلومتری این خیابان برای پذیرایی از عموم شهروندان مستقر شد، همچنین مراسم  نورافشانی بخش دیگری از برنامه‌های امسال در خیابان ۱۷ شهریور بود.

شهردار منطقه همچنین گفت: از گذشته مردم در شب نیمه شعبان در محله‌های مختلف و خیابان‌های بزرگ به خصوص خیابان ۱۷ شهریور جشن‌های محلی را برگزار می‌کردند و همواره برپایی این جشن‌ها به صورت محله محور و با استفاده از ظرفیت‌های مردمی بوده است.