به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط‌عمومی شهرداری منطقه۱۲،وحیدرضا انارکی محمدی در این جلسه گفت: از اولویت های اصلی دکتر زاکانی قرارگاه اجتماعی است که بر اساس اصل ۱۲۷ قانون اساسی این وظیفه به ایشان  برای ایجاد زمینه کار مشترک و ایجاد هماهنگی بین دستگاه‌ها واگذار شد تا این مسیر  در راه رسیدن به اهداف متعالی نظام طی شود .

شهردار منطقه ۱۲ با تاکید بر اینکه حدود ۲ سال از این حکم می‌گذرد و اقدامات زیادی در این راستا انجام شده و یکسری از اقدامات مانند ساماندهی معتادان متهاجر با همکاری سردار رادان فرمانده کل انتظامی کشور در حال انجام وپیگیری است، گفت : دکتر زاکانی بر حسب حساسیت بالا به این موضوع بطور جد، ناحیه به ناحیه محلات تهران را از نزدیک پایش و ارزیابی خواهد کرد.

وحیدرضا انارکی محمدی ضمن قدردانی از اقدامات مدیران  ذیربط منطقه در خصوص ساماندهی معتادان متهاجر وهمکاری با پلیس انتظامی، تهیه اطلس دقیق آسیب های اجتماعی نواحی شش گانه به تفکیک را در دستور کار  رئیس اداره آسیب های اجتماعی منطقه قرار داد.

شهردار منطقه ۱۲ افزود : یکی دیگر از موضوعات مورد توجه شهردار تهران ، بحث کودکان کار وتکدی گری است که می بایست شهرداران نواحی اطلاعات دقیق این افراد وحتی مبدا ومقصد آن ها را داشته باشند زیرا برای مثال کودکی که توسط شبکه‌های افیونی استثمار می شود، هم خودش آسیب می‌بیند و هم چهره کشور را خراب می کند.

وی در ادامه  با توجه به نزدیک شدن شب عید  و ماه مبارک رمضان، بر توجه به خانواده های کم برخوردار و نیازمند تاکید کرد و از معاون اجتماعی وفرهنگی منطقه درخواست کرد تا در این موضوع از ظرفیت خیرین منطقه بهره مند شود.

وحیدرضا انارکی محمدی همچنین بر توجه و پیگیری جدی معاونان، شهرداران نواحی شش گانه ومدیران به دو موضوع طرح تحول بیستگانه  خدمت و بازدید های ۳۶۰ درجه تاکید کرد وگفت : شهرداران نواحی می بایست با جدیت موارد بیستگانه طرح تحول و طرح استقبال از بهار را رصد و پیگیری کنند.