به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، محمد شیری شهردار منطقه ۱۵ ضمن تبریک عید سعید فطر و آرزوی قبولی طاعات و عبادات ، با حضور در پردیس فرهنگی هیات محبان امام رضا(ع)گفت:  شهرداری منطقه ۱۵ با ۱۲ غرفه در سه بخش شامل بخش فرهنگی، استیج و موکب پذیرایی به بیش از ۱۴ هزار نمازگزار در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) در خیابان مفتح خدمات ارائه کرد.

به گفته او؛ پردیس فرهنگی، هنری، تفریحی و رسانه ای با اجرای ویژه برنامه هایی چون اجرای گروه های سرود، برگزاری مسابقات متنوع و ... با محوریت خانواده ، نوجوانان و جوانان، برپایی موکب فرهنگی شامل ۵ ایستگاه ورزش و تفریح، سلامت، بانوان، نوجوانان و کودکان، قرآنی و دینی و دیگر موضوعات مرتبط با حال و هوای عیدانه و خانواده از جمله این برنامه ها بود.

شیری در ادامه برپایی چایخانه های محبان الرضا (ع)، استقرار موکب های پذیرایی از نمازگزاران ، تهیه و توزیع غذای گرم بمنظور پذیرایی از نمازگزاران قبل و بعد از برگزاری نماز عید فطر را از سایر ویژه برنامه‌های موکب منطقه ۱۵ برشمرد.

او در ادامه به اقامه نماز با شکوه عید فطر در محله خاور شهر منطقه ۱۵ اشاره کرد و گفت: علاوه بر مصلی خاور شهر؛ مساجد شاخص منطقه، سرای محلات، مزار مطهر شهدای گمنام، آستان مقدس امامزاده سیده ملک خاتون و اهل بن علی (ع) و همچنین معابر اصلی باب الرضای تهران با برگزاری نماز عید و جشن با عنوان "عید بندگی و همبستگی" میزبان شهروندان مومن و متعهد باب الرضای تهران شد. 

همچنین فضاسازی محیطی و آذین بندی و چراغانی معابر، مساجد و ساختمان های ستادی و سرای محلات در هفته منتهی به عید سعید فطر، برپایی مراسم نورافشانی در ساعت ۲۰ شب عید سعید فطر در میادین و معابر شاخص منطقه و پایانه خاوران از جمله برنامه های منطقه به مناسبت این عید باشکوه بود.