به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط‌عمومی شهرداری منطقه۸؛ پیش از ظهر امروز با حضور فاطمه تنهایی شهردار منطقه، ‌اولین جلسه رسمی اعضای هیأت امنای محلات ۱۳گانه این منطقه در سرای محله فدک برگزار شد.

تنهایی شهردار منطقه ضمن تبریک روز شوراها و آغاز به کار رسمی ارکان اجرایی محلات اظهار کرد: مدیریت شهری منطقه همواره همراهی و مشارکت‌ مستمر اعضا در راستای شناسایی موضوعات در محلات و اجرای پروژه‌های توسعه محله‌ای در محلات ۱۳گانه منطقه را در دستور کار خود دارد.

شهردار منطقه حضور مستمر هیات امنای محلات در کنار مدیریت شهری منطقه را مغتنم دانست و افزود: طرح‌های اجرایی بیست‌گانه خدمت در شهر که بر محور توسعه محلات حرکت می‌کند، براساس نظرات و موارد مورد نظر این عزیزان اجرا می‌شود و این روند ادامه خواهد داشت.

شهردار منطقه ۸ همچنین بر لزوم اطلاع‌رسانی به شهروندان در خصوص مجموعه اقدامات زیرساختی و توسعه محله‌ای مدیریت شهری منطقه در این دوره در راستای در توسعه محلات منطقه نیز تاکید کرد.

براساس این گزارش فاطمه تنهایی شهردار منطقه در ادامه پاسخگوی نظرات و دغدغه‌های هیات امنای محلات در منطقه۸ بود و اجرای پروژه‌های توسعه‌ محله‌ای در محلات را اولویت این منطقه در سال جاری اعلام کرد.