به گزارش اکونا پرس،

رضا معلم با اعلام این خبر گفت: در راستای مناسب سازی تجهیزات شهری و بهبود سیمای شهر و افزایش امنیت کودکان در بوستان ها و فضاهای تفریحی و گردشگری، پروژه بازسازی آبنماهای سطح منطقه در برنامه کاری قرار گرفت .وی افزود: در این طرح بهسازی آبنمای میدان پروین به عنوان یکی از بزرگترین آب نماهای منطقه در فضایی به مساحت 8000 متر مربع در دستور کار قرار گرفت.

معلم با بیان اینکه موتورخانه آبنمای میدان پروین به دلیل خرابی محلی تجمع معتادان و افراد بی خانمان شده بود افزود: با آغاز عملیات بهسازی این آب نما امنیت بلوار شاهد در محدوده میدان پروین افزایش خواهد یافت.

وی افزود : این آبنما به روش جدید و به صورت یک پکیج در وسط آب نما که موتور خانه ، نورپردازی به همراه دیوار بیرونی و در پوشی از سنگ گرانیت در این پکیج اجرا می شود.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 4 در ادامه با اشاره به بهسازی سایر آب نمای سطح منطقه 4 تصریح کرد: در ادامه طرح ایمن سازی و تعمیر آبنماها، عملیات بازسازی آبنماهای بوستان ساحل در سه نقطه این بوستان به مساحت 250 متر مربع آغاز شد.

وی در ادامه از ایمن سازی آبنمای بوستان ولیعصر(عج) خبر داد و گفت: به منظور آسودگی خاطر خانواده ها و جلوگیری از بروز حوادث احتمالی برای کودکان، آبنمای بوستان ولیعصر(عج) در محله کوهک به مساحت 320 متر مربع ایمن سازی و بازسازی شد.

معلم از دیگر پروژه های آماده بهره برداری این منطقه را احداث آب نمای" ساختمان مرکزی شهرداری منطقه 4 " ذکر کرد و تصریح کرد : این آبنما با مساحتی در حدود تقریبی 50 متر مربع به صورت یک پیکیج با نمای کامل سرامیکی اجرا شده است .

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 4 در ادامه از بازسازی سرویس های بهداشتی بوستان های منطقه خبر داد و گفت: با پایان عملیات بازسازی سرویس بهداشتی بوستان پلیس جنوبی، عملیات بهسازی سرویس های بهداشتی بوستان سحر و فرهنگسرای اشراق به تعداد 40 چشمه آغاز شده است.