به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک سید حمید موسوی شهردار این منطقه در جمع معاونان و مدیران منطقه با بیان مطلب فوق اظهار داشت: در روزهای پایانی سال مدیریت شهری منطقه یک با تلاش مضاعف ، بی منت ، کارشناسانه و بهینه سازی هزینه ها اقدامات اثر بخش و قابل لمس را برای ساکنان منطقه یک اجرا نمایند تا آنها عملکرد شهرداری را در عمل ببینند و قضاوت کنند.

وی با اشاره به تدابیر ابلاغی شهردار تهران در روزهای پایانی سال گفت: لازم است همه معاونت ها اموری چون مناسب سازی فضاهای عمومی برای همه اقشار جامعه به خصوص معلولین، ساماندهی کارگاه های ساختمانی، نگهداشت ،زیباسازی، مناسب سازی مکان های عمومی برای استفاده از شهروندان ، نشاط بخشی به مجموعه شهر ، ایجاد مسیرهای دوچرخه سواری خانوادگی، تعامل با مراکز علمی ، خودداری از فعالیت ستادی نواحی و اهمیت به فعالیت های عملیاتی و سازمانی،جلوگیری از بساط گستری با حفظ کرامت انسانی و ...را مد نظر قرار دهند.

موسوی همچنین پروژه  تقاطع غیر همسطح چمران را بعنوان مهمترین پروژه اجرایی منطقه دانست که باید تا پایان سال به بهره برداری برسد.

وی اجرای پلازای شهری در باغ فردوس و نوروزگاه را از دیگر اقدامات دانست که باید در شان و عرف جامعه برای حضور شهروندان آماده سازی شود.

شهردار منطقه یک تصریح کرد: شهر با پاکسازی، آذین بندی، استفاده از رنگ و... باید مهیای عید نوروز شود تا نشاط اجتماعی افزایش یابد. 

این مقام مسئول گفت: سد معبر و بساط گستری نیز با همکاری و جدیت نیروهای شهری ، پاکبان، شهربان وحریم بان و... ساماندهی و بازارچه های محلی با یک برنامه ریزی کارآمد مهیای حضور مشاغل خانگی شود.

وی آماده سازی میدان میوه و تره بار نوبنیاد، نصب آیات قرآنی در سطح شهر، پخش مطلوب اذان، بهسازی دریچه ها، جداول،آسفالت معابر، لایروبی انهار،کانال ها و مسیل ها،بازپیرایی فضاهای سبز و ...را از دیگر موارد مورد تاکید در آستانه سال جدید دانست.