به گزارش اکونا پرس،

  به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه5، محمدباقر اسدی معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه، از افزایش دوربین‌های ثبت تخلف و نظارت تصویری با هدف کاهش تصادفات  در سطح منطقه خبر داد.

  وی گفت : با توجه به گزارش پلیس راهور این منطقه و استناد به گزارش سیستم ثبت پیام مرکز کنترل ترافیک، نصب                         دوربین‌های مذکور ، موجب نظارت دقیق و کامل تر محورهای تحت پوشش ،کاهش تخلفات و تصادف و متعاقب آن روان سازی ترافیک محورهای مورد نظر شده است .

  اسدی افزود : منطقه5 که در سال 1397 رتبه برتر را در کاهش تصادفات در بین مناطق22گانه شهرداری تهران کسب کرده ، به منظور کاهش هرچه بیشتر تصادفات، نسبت به نصب دوربین‌های ثبت تخلف سرعت و دوربین‌های نظارت تصویری، از طریق شرکت کنترل ترافیک شهرداری تهران اقدام کرده تا شهروندان از امنیت تردد مناسبی  در معابر منطقه برخوردار باشند .

   وی به آدرس  نصب دوربین‌های ثبت تخلف درمنطقه اشاره کرد و گفت:  تقاطع خیابان عدل- میرزابابایی ، تقاطع بزرگراه شهید  ستاری – مخبری از معابری است که مجهز به دوربین ثبت تخلف شده و در میدان آزادی(زیرگذر غربی)، تقاطع خیابان عدل- میرزابابایی و انتهای کوهسار،  دوربین های نظارت تصویری در حال کار است.