به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شرکت شهروند، آغاز فصل بازگشایی مدارس و لزوم تامین و اقلام مورد نیاز دانش آموزان با کیفیت استاندارد و قیمت مناسب، مدیریت شهری را بر آن داشت تا همسو با مسئولیت های اجتماعی و حمایت از اقتصاد خانوار اقلام تحصیلی و ضروری دانش آموزان را با حداقل قیمت نسبت به سطح بازار تامین کند.

فروشگاه‌های شهروند در این ایام نیز همانند تمام سال همراه شهروندان بوده است و طی رایزنی های متعددی که با تامین کنندگان ملزومات تحصیلی انجام داده، انواع دفاتر، کوله‌پشتی و کیف مدرسه را با کمترین قیمت به مشتریان عرضه می‌کند به طوری که قیمت نهایی این محصول، 15 تا 30 درصد نسبت به بازارهای مشابه در سطح شهر پایین تر است.

هر ساله با شروع فصل مدارس، موضوع تهیه و خرید لوازم التحریر و اقلام تحصیلی یکی از اصلی ترین دغدغه های خانواده ها محسوب می‌شود و این در حالی است که امسال به دلیل افزایش بی سابقه قیمت کاغذ، تامین این ملزومات برای خانودادها با دشواری‌هایی همراه بوده است.

شهروند به عنوان یکی از بزرگترین زنجیره های تامین و عرضه کالا و بازوی مدیریت شهری در تنظیم بازار، در کمپین زنگ تفریح شهروند کلیه اقلام ضروری دانش آموزان را با کمترین قیمت و کیفیت بالا در اختیار شهروندان قرار می‌دهد.

کمپین زنگ تفریح شهروند با عرضه بیش از 3 هزار قلم کالای تخفیفی از ابتدای شهریور ماه در تمام شعب فروشگاه های زنجیره ای شهروند آغاز شده و تا نیمه مهر ماه ادامه دارد.