به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 3، وجود کاربری های خاص در محدوده خیابان تبریزیان از جمله ورودی مترو میرداماد، برج تجاری و اداری رز و پمپ بنزین و همچنین در نظر گیری دو خط تاکسی سبب شده بود خط عبور کندرو شرق به غرب در خیابان میرداماد در محدوده خیابان تبریزیان با کندی حرکت و بعضاً مسدود شدن خط عبور و توقف های زیاد مواجه باشد. بدین منظور پس از انجام بازدید های میدانی توسط کارشناسان  و برداشت موانع و معارض و همچنین تهیه نقشه وضع موجود توسط گروه نقشه برداری، مطالعه و در خصوص اعمال تغییرات مورد نظر صورت پذیرفت.

شناسایی و ایمن سازی نقاط حادثه خیز مناطق نقش به سزایی در ایجاد امنیت و آسایش شهروندان به ویژه عابرین پیاده دارد و تا حد زیادی از وقوع حوادث ناگوار رانندگی جلوگیری می‌کند.

برای ایمن سازی نقاط حادثه خیز، توسط متخصصین و کارشناسان ترافیکی این منطقه به طور مستمر از معابر و خیابان‌های مناطق بازدید می‌کنند و با شناسایی این نقاط، طرح‌های اصلاحی  مورد نیازشان را اجرا می کنند

این اقدام با هدف فراهم آوردن زمینه حمل و نقل آسان و افزایش ضریب ایمنی عابرین پیاده صورت گرفته و  بدون شک با اجرای این طرح ها آمار تصادفات در این محدوده به میزان قابل توجهی کاهش می یابد.

همچنین در راستای مناسب سازی مسیر تردد عابرین پیاده، معابر منتهی به مساجد و تکایا از جمله: مسجد الغدیر و ... و معابر میرداماد، سهیل تبریزیان و .... مرمت و لکه گیری شد.