به گزارش اکونا پرس،

به نقل از  روابط عمومی شهرداری منطقه چهار، "میکاییل علیپور" با اشاره به اینکه افزایش کیفیت معابر و آماده سازی محیط شهری برای ورود به سال تحصیلی جدیداز مهمترین اقدامات این حوزه همزمان با بازگشایی مدارس است افزود: به منظور رفاه حال دانش آموزان عملیات بهسازی و مناسب سازی جداول و پیاده روها، مرمت نوارهای حفاری ساختمان های مدارس و محیط های پیرامونی مدارس و ... در قالب طرح استقبال از مهر در دستور کار قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: از زمان آغاز این طرح بیش از 125 تن آسفالت در داخل و محیط های پیرامونی مدارس پخش شده است و تا پنجم مهرماه نیز ادامه خواهد داشت.

معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه چهار با بیان اینکه این اقدامات در چندین معبر اصلی منطقه عملیاتی شده گفت: در حال حاضر  ترمیم 152 مترطول جدول آسیب دیده ، مرمت 150 متر مربع کفپوش ، رنگ آمیزی دیواره های مدارس و رفع معارض پیاده در نواحی 9 گانه  اجرایی شده است.

علیپور افزود: عملیات عمرانی مستمر در حال اجرا  قبل از سال تحصیلی جدید برای فراهم آمدن زمینه آرامش و آسایش شهروندان در ایام بازگشایی مدارس ، تسهیل عبور و مرور دانش آموزان ، والدین ، کارکنان مدارس و دانشگاهها به اتمام خواهد رسید.