به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 15، علی اکبرکریمی پور معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه با اعلام مطلب فوق گفت:  این اقدام به همت اداره زیباسازی و به منظور بهبود سیما و منظر شهری، جلوه های بصری شهر و ارتقای روحیه نشاط و شادابی شهروندان انجام شد.

وی به تشریح اقدامات اداره زیباسازی در طرح استقبال از مهر اشاره کرد و افزود: اکران تبلیغات محیطی، اجرای  عملیات رنگ پوششی، پاکسازی و حذف زوائد از دیوار و جداره ورودی و مسیرهای منتهی به مراکز آموزشی و مدارس به منظور کاهش خطرات احتمالی از جمله این اقدامات است.

کریمی پور با اشاره به اینکه 33 مدرسه با اجرای رنگ پوششی در ورودی و معابر منتهی به مدارس برای حضور دانش آموزان آماده شده است، افزود: در این راستا یک مدرسه در ناحیه یک،  3 مدرسه در ناحیه دو، 6 مدرسه در ناحیه سه، 9 مدرسه در ناحیه چهار، 3 مدرسه در ناحیه پنج، 2 مدرسه در ناحیه شش و 9 مدرسه در ناحیه هشت نونوار شد.

شایان ذکر است؛ محمدی شهردار منطقه در دهه پایانی شهریور به همراه معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه و شهرداران نواحی از موضوعات نگهداشت شهر و برنامه های استقبال از مهر نواحی به صورت روزانه بازدید کرده و دستورات لازم برای آماده سازی بسترهای لازم ترافیکی به منظور تردد روان و انجام امور مربوط به خدمات شهری و زیبا سازی معابر منتهی به مدارس را برای سال جدید تحصیلی صادر می کند.