به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 15، مسعود لواف زاده با اعلام این خبر گفت:  این پروژه به منظور تأمین فضای آموزشی مناسب در حوزه پلیس راهور و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان انجام می شود.

به گفته وی برای احداث تقاطع در محدوده پادگان راهور، حدود 100 متر طول جدول، 400 تن آسفالت و نصب 4 دکل چراغ راهنمایی رانندگی و عابر پیاده در فضایی مشتمل بر 3 هزار متر مربع اجرا شده است.

لواف زاده با بیان اینکه برای ارتقا و افزایش ارائه خدمات به شهروندان نیازمند تأمین این فضاها هستیم، اضافه کرد: مبلغ حدودی اجرای این طرح بالغ بر 4 میلیارد و 500 میلیون ریال است که در فرآیند اجرای این پروژه، سازمان فنی و مهندسی شهرداری تهران کمک های شایانی داشتند که از تلاش های بی شائبه مهندس نوش آبادی و اعلایی در تأمین آسفالت آن قدردانی می کنیم.

شایان ذکر است؛ روز گذشته محمدی شهردار منطقه ۱۵ به همراه  سرهنگ دوم مهدی امیری جانشین معاونت آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهورتهران بزرگ و سرهنگ ابراهیمی رئیس راهور منطقه از روند احداث پروژه فضای آموزشی راهور منطقه  بازدید کردند که مدیران پلیس راهور از شهرداری برای احداث این پروژه تقدیر کردند.