به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۶،نشست ارتباط مردمی شهردار منطقه شش با شهروندان در راستای رسیدگی به مشکلات و جلب رضایت شهروندان دوشنبه چهارم آذرماه برگزار شد که این نشست به صورت هفتگی در قالب طرح مسائل و مشکلات مربوط به امور شهرداری انجام می شود. 

در این نشست که با استفاده از ظرفیت آنلاین سامانه های شهرسازی برگزار شد، شهردار منطقه شش ، ضمن توجه به ابعاد مختلف درخواست های شهروندان به پرونده ها رسیدگی و دستورات لازم را ابلاغ کرد.

 فرهادی تصریح کرد: تحقق اهداف مدیریت شهری در خصوص ساخت شهری ایده آل در گرو رفع نیازهای زندگی شهروندان است و راه رسیدن به این مهم علاوه بر شنیدن و آگاهی از سطح مشکلات، برنامه ریزی های صحیح و اصولی مدیریتی است که این مهم با مشارکت همه جانبه مردم و اعمال شیوه های مدیریتی محقق شده و راهکاری اثرگذار جهت عبور از بحران های شهری است. وی با بیان اینکه مشکلات مردم عموما مرتبط به حوزه شهرسازی است عنوان کرد: موضوعات و درخواست‌های مردمی در این جلسات مطرح می‌شود و تلاش می‌شود با هم‌فکری و اهتمام ویژه در راستای رفع چالش‌های پیش روی شهروندان گام‌های موثری برداشته شود.

شایان ذکر است عضو کمیسیون اجتماعی فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران، حسن خلیل آبادی نماینده شورای اسلامی شهر تهران صبح امروز با حضور در منطقه شش در نشست ملاقات مردمی منطقه شرکت کرد