به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه چهار ،" میکاییل علیپور "  با اعلام این خبر افزود: به منظور سهولت در تردد شهروندان و وسایل نقلیه ، 82 کیسه آسفالت سرد  برای لکه گیری ، مرمت نوار حفاری و نشست آسفالت در اختیار نواحی قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: آسفالت سرد در هر نوع شرایط آب و هوایی برای مرمت چاله ها و ایجاد سطحی یکپارچه و بادوام بالا برای انواع روسازی ها مورد استفاده قرار می گیرد  و  طی هماهنگی های بعمل آمده ، تا کنون 1640 کیلو آسفالت سرد بصورت بسته بندی های آماده تهیه و برای مرمت لکه گیری ها و نشست های آسفالت فوریتی در بزرگراه ها و شریانهای اصلی استفاده شده است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه چهار در ادامه با اشاره به مزایای استفاده از آسفالت سرد در معابر افزود: از کاربردهای آسفالت سرد می توان به عدم نیاز به خشک کردن سطح داخلی چاله، عدم استفاده از تجهیزات خاص جهت کوبش و ایجاد تراکم، بدون نیاز به گرم کردن سطح اولیه  و ..در مرمت چاله ها ، دریچه های معابر و پیاده روها ، نوارهای حفاری و روسازی محوطه اشاره کرد. 

علیپور ابراز امیدواری کرد و گفت: با توجه به وضعیت آلودگی هوا در نیمه دوم سال و محدودیت اختصاص آسفالت گرم به مناطق بعلت ملاحظات زیست محیطی ، نواحی ملزم به استفاده  از تمامی ظرفیت های موجود برای  پاسخگویی به درخواست های شهروندان و ارتقای شاخص های عملکردی در حوزه فنی و عمرانی شدند.