به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک حسین فتحی، مدیر مرکز خدمات اجتماعی شهرداری این منطقه با بیان این خبر اظهار داشت : در راستای اجرای سیاست های سازمان خدمات اجتماعی  شهرداری تهران ، مرکز خدمات اجتماعی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی این منطقه با همکاری ادارات اجتماعی نواحی دهگانه و مشارکت شهروندان،تشکل های مردمی، کارمندان،مراکز بهزیستی، مدارس و... اقدام به برگزاری هفته کار داوطلبانه در منطقه یک نموده است. 

وی گفت: پاکسازی، رسیدگی و اعزام پزشک به مدارس، سراهای محلات ، اجرای نقاشی دیواری توسط مددجویان کم توان ذهنی ، جمع آوری فیلتر سیگار دربوستان نیاوران، نظافت و پاکسازی خانه شهید قیطریه، اجرای خط کشی در حیاط مدارس ، بافت کلاه و شال گردن برای کارگران خدمات شهری و کودکان کار، اجرای موسیقی در مراکز بهزیستی و خانه سالمندان، مشاوره پزشکی و روانپزشکی با همکاری مرکز پرتو برای کودکان کار  و ... از جمله اقدامات اجرا شده در راستای کار داوطلبانه بوده است.

مدیر مرکز خدمات اجتماعی شهرداری این منطقه افزود: مهمترین کار اجرایی در این طرح حضور مددجویان کم توان ذهنی و رنگ آمیزی دیواری در کاشانک بود که  کل دیوار طراحی و روی آن  طرح فرش گبه ، در چوبی قدیمی و  یک دار قالی با فرش ایرانی توسط این مددجویان اجرا و طرح مشابهی نیز در محله محمودیه اجرا می شود.

فتحی تصریح کرد: هفته کار داوطلبانه از روز 14 آذر ماه در محلات منطقه شروع و تا 21 آذر ماه ادامه خواهد داشت.