به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه چهار؛"  معصومه سادات عمارتی" با اعلام این مطلب افزود : در آستانه شب یلدا این مراسم آیینی  و به منظور ایجاد نشاط اجتماعی مبتنی بر فرهنگ اصیل ایرانی – اسلامی و حس همدلی و نوع دوستی بین افراد آسیب دیده اجتماعی، بسته های یلدایی و اقلام ضروری بین نیازمندان منطقه توزیع شد.

وی افزود: این اقدام به همت مرکز خدمات اجتماعی و رفاهی منطقه با همکاری و مشارکت موسسات خیریه حضرت قائم (عج) و حامی صورت گرفت و طی آن آسیب دیدگان و نیازمندان منطقه 200  بسته یلدایی و  110 بسته عیدانه دریافت کردند.

معاون اموراجتماعی و فرهنگی منطقه چهار در ادامه افزود:  همچنین  به مناسبت شب یلدا، مرکز خدمات اجتماعی  و رفاهی منطقه با همکاری و مشارکت موسسه های خیریه بانوی بهشت تهران  و خیریه حمایتی باران امید (مرکز پرتو) مراسم "یلدای مهربانی" را در سالن همایش مرکز خدمات اجتماعی و رفاهی منطقه برگزار کرد.

عمارتی در پایان به برگزاری مراسم شب یلدا در سرای محلات  منطقه اشاره کرد و گفت : مراسم  نمادین شب یلدا با برگزاری ویژه برنامه هایی چون قصه خوانی ، شاهنامه خوانی، نمایش عروسکی موزیکال، سرود ، مسابقه، اهداء جوایز و... برای کودکان منطقه در حال برگزاری است.