به گزارش اکونا پرس،

 

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 3، علی وفقی معاون حمل و نقل و ترافیک با اعلام این مطلب گفت: مسابقه عکاسی ترافیکی "عکس و مکث" که برای اولین بار با بهره گیری از آثار عکاسان و هنرمندان و با هدف ارتقاء فرهنگ ترافیک در سطح شهر برگزار می شود.

به گفته وی، ایمنی در رفت و آمد، شهر بدون آلودگی، حمل و نقل عمومی و دوچرخه سواری از محورهای این مسابقه است.

معاون حمل و نقل وترافیک شهرداری منطقه 3 با بیان اینکه این مسابقه در دو بخش حرفه ای و غیر حرفه ای برگزار می شود ابراز داشت: عکس های ارسالی توسط هیئتی متشکل از صاحب نظران و کارشناسان امر بررسی می شود.

وفقی اذعان داشت: در بخش غیرحرفه ای حداکثر 5 اثر باید با دوربین تلفن همراه عکاسی گرفته شده باشد و در بخش حرفه ای، هنرمندان با ارسال 3 عکس می توانند در این مسابقه شرکت کنند.

وی خاطرنشان کرد: آثار جدید در سایت بارگذاری شود، شرکت برای همه سنین آزاد است و شرکت کنندگان می توانند‪ با مراجعه به سایت مسابقه عکس ( عکس و مکث )پس از ثبت نام، آثار خود را بارگذاری نمایند، شرکت کننده باید در هر بخشی که شرکت می کند عکس مربوط به همان بخش را ارسال نماید، در صورت شرکت در بخش تلفن همراه و ارسال عکس با دوربین و بالعکس،به صورت خودکار از مسابقه حذف خواهند شد. و هر گونه قاب، واتر مارک و یا ذکر نام بر روی فایل ارسالی باعث حذف از مسابقه خواهد شد.

معاون حمل و نقل وترافیک شهرداری منطقه 3 افزود: شرکت کنندگان در بخشهای تک عکس و مجموعه باید آثار خود را با حداقل حجم فایل۴MB وحداکثر ۵MB با رزولوشن ۳۰۰Dpi با فرمت jpeg و مود RGB درسایت بارگذاری نمایند، شرکت کنندگان در بخش های تلفن همراه و ویژه می بایست آثار خود را با حداقل حجم فایل۲MBوحداکثر۳MBبا فرمتjpegو مودRGBدرسایت بارگذاری کنند، شرکت کنندگان باید فایل آثارخود ر ا تا تاریخ 30ب همن  ماه ۱۳۹۸ براساس قوانین اعلام شده درسایت ارسال نمایند، ارسال اثرتوسط هنرمندان وشرکت دراین برنامه به منزله اعلام مالکیت معنوی این اثرتوسط ارسال کننده است .

وی اظهار داشت: درصورت اثبات خلاف این امردرهرمرحله ای، اثر ارسالی حذف شده و ارسال کننده پاسخگوی  تمامی پیامدهای قانونی، اخلاقی و عرفی آن خواهد بود. برگزار کننده مسئولیتی در قبال چنین عملکردی از سوی ارسال کنندگان نخواهد داشت، برگزار کننده مجاز است ازآثارپذیرفته شده برای چاپ درکاتالوگ، اطلاع رسانی واقلام تبلیغی در ارتباط با موضوع در هر زمانی استفاده نماید، رای داوران نهایی بوده و اعتراضی در مورد انتخاب آثار توسط آنان از هیچکس پذیرفته نیست، تصمیم در موارد پیش بینی نشده به عهده برگزار کننده است، فایل های آثارپذیرفته نشده بازگردانده نمیشوند و پس از انجام داوری معدوم خواهندشد و شرکت در این مسابقه به منزله پذیرش قوانین و مقررات است.

علاقه‌مندان برای اطلاع از شرایط حضور در این مسابقه و قوانین شرکت، ثبت‌نام و ارسال عکس می توانند به آدرس خیابان شریعتی پایینتر از حسینه ارشاد ساختمان شماره 2 شهرداری منطقه 3 طبقه 2 واحدآموزش ترافیک مراجعه کنند یا با شماره تلفن96013884  - 96013854 تماس بگیرید یا آثار خود را به این آدرس اینترنتی ttud32019@gmail.com  ارسال نمایند.