به گزارش اکونا پرس،

 

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه چهار ، "محمد محمددوست" با اعلام این خبر و با اشاره به وجود بافت های فرسوده و املاک فاقد سند مالکیت در تعدادی از محله های منطقه افزود : محلات گلشن(خاک سفید)، جوادیه و شمیران نو از جمله محلاتی هستند که غالباً ساختمان های موجود در آن ها دارای بافتی فرسوده و فاقد سند مالکیت است، لذا به منظور کاهش نابسامانی های اجتماعی و افزایش رضایتمندی شهروندان، با هرگونه ساخت و ساز فاقد مجوزهای قانونی باجدیت برخورد می شود.

محمددوست با اشاره به تاکید شهردار تهران مبنی بر جلوگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز و رفع تصرفات غیر قانونی در محدوده شهری و حریم منطقه چهار، از شهرداران نواحی خواست تا با جدیت نسبت به پیگیری جدی تخلفات و ساختمان هایی که به صورت غیر قانونی احداث شده است اقدام نمایند .

شهردار منطقه چهار تصریح کرد: در این راستا ، کنترل ساخت و سازها از طریق نیروهای شهربان و حریم بان در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: تخطی از قانون و قانون گریزی در بحث ساخت و سازهای غیر مجاز، تجاوز به حقوق شهر و شهرنشینی است و شهرداری این اجازه را به افراد خاطی نخواهد داد.

محمددوست در ادامه با اشاره به رفع تخلفات ساختمانی املاک دارای پروانه ساخت گفت: رفع سد معبر ساختمانی و آزاد سازی پیاده روها برای تردد عابران پیاده از دیگر موضوعاتی است که شهرداران نواحی می بایست در برنامه های اصلی و روزانه خود قرار دهند.

شهردار منطقه چهار خاطر نشان کرد: "تبدیل تهران به شهری برای همه" نیازمند افزایش رضایتمندی و ایجاد حس تعلق خاطر شهروندان به شهر و محله است.