به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 15، این مرکز با هدف ارائه خدمات به کودکان آسیب دیده و در معرض آسیب، با اولویت کودکان کار و خیابان در سال تحصیلی جدید راه اندازی شده و در حال حاضر 138 کودک در این مرکز تحت پوشش قرار گرفته اند که بیشتر آنها از محلات اتابک، هاشم آباد، رضویه و مشیریه هستند. 

بنابراین گزارش، خدمات مددکاری، مشاوره، سواد آموزی و آموزش تحصیلی، آموزش مهارت های زندگی، برگزاری دوره های حرفه آموزی، فعالیتهای ورزشی، خدمات درمانی و ... از جمله فعالیت هایی است که در این مرکز ارائه می شود. 

برپایه این گزارش، این مرکز؛ چهارمین مرکز پرتو منطقه 15 و بیست‌ودومین مرکز پرتو تهران است که با هدف شناسایی کودکان کار و بازمانده از تحصیل فعالیت می کند و شیوه آموزش در این مدرسه نیز مبتنی بر خلاقیت و مشارکت خود کودکان است که در ساختمانی سه طبقه با 11 کلاس آموزشی، سالن ورزش، سالن اجتماعات و اتاق هایی برای روانشناسی، مددکاری و بهداشت در خیابان بهشتی، کوچه 35 واقع شده است.

برپایه این گزارش، علی صادقی معاون حمایت های اجتماعی سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران و اکبر مختاری معاون اجتماعی شهرداری منطقه 15 نیز در این بازدید حضور داشتند.