به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه چهار تهران" معصومه سادات عمارتی" با بیان این خبرافزود: همزمان با آغاز دهه پنجم از سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و تقارن آن  با ایام اربعین شهادت سردار مقاومت، حاج قاسم سلیمانی و جمعی از همرزمانش، برنامه های مختلف با محوریت پاسداشت یاد و خاطره این شهدا در محلات منطقه و پردیس فرهنگی این منطقه برگزار می شود.

وی در ادامه به برپایی پردیس فرهنگی منطقه چهار در مسیر راهپیمائی روز 22 بهمن اشاره کرد و گفت: پردیس فرهنگی این منطقه با اجرای برنامه های فرهنگی نظیر سرودخوانی انقلابی، اجرای نمایش، مسابقه، دعوت و تجلیل از خانواده های شهداء و ایثارگران، دعوت از مسئولین و مدیران ارشد شهری و همچنین چهره‌ های شاخص فرهنگی، هنری و وزرشی و ... برپا می شود.

 معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه چهار افزود: همچنین در این پردیس فرهنگی غرفه هایی  چون خدمات و محصولات فرهنگی ، تبیین علل وقوع انقلاب شامل نمایش عکس، کلیپ و فیلم مستند و دستاوردهای انقلاب ، شهدای ترور و مقاومت ، دیوار دلنوشته های مردمی در مورد شهدای مقاومت ، کودک و نوجوان ، ارائه خدمات سلامت‌محور و ورزشی و اجرای نمایش‌های فاخر میدانی میزبان راهپیمایان در این روز خواهد بود .  

عمارتی در پایان از اجرای برنامه های گرامیداشت ایام ا.... دهه فجر در نواحی 9 گانه خبر داد و گفت : در ایام ا.... دهه مبارک فجر نواحی و سرای محلات منطقه نیز با اجرای برنامه های متنوعی شامل عطرافشانی گلزار شهداء ، جشن پیروزی و یادواره شهداء  انقلاب اسلامی ، اجرای زنگ حماسه  ، مسابقات ورزشی محلات و مشارکت در برگزاری برنامه‌های فرهنگی سایر نهادهای مردمی ، اقدام به بازآفرینی رویدادها و خاطره‌های دوران انقلاب اسلامی می کنند.