به گزارش اکونا پرس،

‌به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک سید عباس سجادی معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه یک با اعلام مطلب فوق اظهار داشت: امسال برنامه های متنوع فرهنگی به صورت گسترده در مساجد ، مدارس ، مراکز فرهنگی ، آموزشی ، سراهای محله با همکاری سازمان ها ، ادرات، نهادها ، نواحی ده گانه منطقه ، مدیران محلات و شورایاری ها  در حال اجراست .

وی برپایی و بزرگداشت شهدای انقلاب اسلامی و شهدای مقاومت در مساجد منتخب و سراهای محلات در قالب بخش های مختلفی چون روایتگری ایثارگران، تقدیر از خانواده های شهداء وایثارگر، برپایی نمایشگاه آثار و وصایای شهدا، نمایش فیلم، شعر خوانی و ...را از جمله این برنامه ها دانست. 

سجادی افزود : این برنامه ها شامل میثاق کارمندان با آرمان های حضرت امام خمینی (ره) ، برپایی نمایشگاه عکس روزهای انقلاب و روز شمار آن،  بر پایی ایستگاه های فرهنگی و صلواتی  ، حضور شهرداران نواحی در مدارس و مساجد ، اجرای برنامه های متنوع فرهنگی، مسابقات کتابخوانی، برگزاری ویژه برنامه های دهه فجر و جشن های انقلاب، برپایی پردیس فرهنگی منطقه در مسیر راهپیمایی روز 22 بهمن  و... است که از 12 تا 22 بهمن ماه در محلات و نواحی ده گانه منطقه  در حال اجراست. 

سجادی بازدید از خانواده های معظم شاهد و ایثارگران انقلاب را از دیگر برنامه ها اعلام کرد و گفت: این برنامه با هدف تجلیل و تقدیر از رشادت های شهدا و جانبازان در ایام ا... دهه فجر با دیدار مدیران شهری منطقه از خانواده های این عزیزان در نواحی ده گانه به انجام می رسد.    

این مقام مسئول به گل افشانی گلزار شهدا اشاره کرد و افزود: گلزار شهدای امامزاده علی اکبر (ع) چیذر، امامزاده ، امامزاده صالح(ع)و... نیز توسط شهرداران نواحی و شهروندان طی مراسمی گل افشانی و عطر افشانی می شوند.