به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 13 ، اختتامیه جشنواره بانوی مهر و ماه با حضور زینب نصیری، مدیر کل سلامت شهرداری تهران ، زهرا بهروز آذر مدیر کل بانوان شهرداری تهران ، مشاور بانوان سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران، مدیران مناطق 22 گانه ، دبیران شورایاری محلات منطقه 13 و دبیران کانون معلولین محلات به مناسبت گرامیداشت میلاد حضرت فاطمه (س) و روز مادر  برگزار شد.

در این جشنواره که به میزبانی شهرداری منطقه 13 در مجتمع کوثر برگزار شد ، از 22 بانوی مهربان " همراه و سرپرست افراد دارای معلولیت" توسط مسئولین حاضر در مراسم تجلیل به عمل آمد.

در ابتدای این مراسم سجاد سبحانی ، معاون امور فرهنگی و اجتماعی منطقه در خصوص برگزاری این جشنواره  در منطقه و ارزیابی آثار در دبیر خانه مرکزی این جشنواره توسط کانون معلولین افزود:  با برگزاری این جشنواره ، بر آن شدیم تا فرصتی فراهم کنیم برای   تکریم از مقام خانواده هایی که با وجود مشکلات فراوان در پرستاری و حمایت همه جانبه از عضو دارای معلولیت خود از دریچه مهر و مودت و با مهر و توکل در تربیت و تعالی فرزندان ، نقش بی بدیل و کم نظیر ایفا کردند .

نصیری، مدیر کل سلامت شهرداری تهران از  فعالیت خلاقانه اداره سلامت منطقه۱۳ که از دل کانون های اجتماع محور سلامت رقم خورده قدردانی و تشکر کرد و افزود : برگزاری این جشنواره یکی از اقدامات نو و مهم  سال ۹۸ است که انشالله در سال های آتی به صورت مستمر و با وسعت بیشتری برگزار شود.

وی ادامه داد :کانون های اجتماع محور سلامت خود می توانند، برنامه های پیشنهادی خود را در سطح  شهر تهران به اجرا بگذارند که رویداد امروز ثمره فعالیت و حرکت دبیر خانه اجتماع محور سلامت شهرداری تهران است.