به گزارش اکونا پرس،

به نقل از پایگاه خبری معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، طی نشستی که در کارگاه پروژه احداث تقاطع غیر همسطح سه راه باقر شهر و با حضور حسن خلیل آبادی عضو شورای اسلامی شهر تهران، مهندس علی توکلی شهردار منطقه 19، مدیران ارشد معاونت فنی و عمرانی، مدیران ارشد معاونت حمل و نقل و ترافیک، مدیران ارشد شهرداری باقر شهر، مدیران فرمانداری ری، فرماندهان پلیس راهور تهران بزرگ و دست اندرکاران اجرایی برگزار شد، ضمن بررسی مشکلات و موانع اجرایی پروژه، درباره راهکارهای تسریع عملیات احداث این تقاطع غیرهمسطح بحث و تبادل نظر شد.

در این نشست، ضمن ارائه گزارشی از آخرین وضعیت اجرایی تقاطع غیرهمسطح سه راه باقرشهر، جزئیاتی  از طرح های تهیه شده به منظور هدایت ترافیک به مسیرهای تکمیل شده و فراهم ساختن امکان اجرای دور برگردان های غیر همسطح شمال به شمال و جنوب به جنوب این پروژه به سمع و نظر حاضران رسید.

در ادامه مقرر شد تا دست اندرکاران اجرایی پروژه طی بازدیدی میدانی با حضور نمایندگان پلیس راهور، اقدامات لازم برای فراهم ساختن امکان گشایش بخش های تکمیل شده پروژه را مورد بررسی قرار دهند تا فعالیت های اجرایی لازم در این خصوص، متعاقب تخصیص بودجه صورت پذیرد.

گفتنی است طرح احداث تقاطع غیرهمسطح بلوار علامه عسگری با جاده قدیم قم، علاوه بر یک پل روگذر جنوب به غرب، شامل یک زیرگذر رفت و برگشت(شرق به غرب و غرب به شرق) و 2 دوربرگردان جنوب به جنوب و شمال به شمال است. آنچه در قالب فاز نخست پروژه تکمیل شده است، شامل پل روگذر جنوب به غرب و پل کندروی شمال به جنوب تقاطع(سقف زیرگذر) می باشد.