به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه چهار، "حمیدرضا فرخی" با اعلام این خبر و با بیان اینکه از عصر روز دوشنبه پنجم اسفند، تمامی نیروهای خدمات شهری در سطح معابر محلی و بزرگراهی مستقر هستند افزود: با توجه به وسعت بسیار زیاد منطقه و وجود 8 بزرگراه و بیش از دو هزار و پانصد معبر محلی، کنترل تمامی این معابر با گشت های ویژه موتوری و خودرویی به صورت مستمر صورت می گیرد.

وی افزود: در حال حاضر اکیپ های سیار در معابر شریانی و محدوده مسیل ها و کانال های سطح منطقه مستقر هستند تا در صورت آبگرفتگی و طغیان های احتمالی نسبت به رفع آن ها اقدام نمایند.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه چهار با اشاره به بازسازی و مناسب سازی انهار و کانیوهای سطح منطقه افزود: از آغاز فصل پاییز به منظور جلوگیری از پس زدگی آب ها در سطح معابر و ایجاد مشکلات احتمالی تردد در فصل زمستان عملیات بازسازی انهار و کانیوها در بیش از 50 معبر توسط معاونت فنی و عمرانی اجرا شد.

وی یکی از مهمترین عوامل آبگرفتگی را تخلیه زباله و نخاله های ساختمانی در انهار و مسیل ها عنوان کرد و گفت: با رعایت مسایل و نکات حایز اهمیت شهری می توان بسیاری از مشکلات آبگرفتگی را در فصل زمستان کاهش داد.

وی خاطر نشان کرد: شهروندان منطقه چهار در صورت مشاهده هرگونه آبگرفتگی از طریق تلفن های 137 و 1888 موضوع را به منطقه چهار اطلاع دهند.