به گزارش اکونا پرس،

به نقل از پایگاه خبری معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، متعاقب اتمام عملیات اجرایی پروژه بهسازی مسیرهای پیاده رو خیابان کریمخان در بخش حدفاصل خیابان حافظ تا خیابان ماهشهر، مهندس صفا صبوری دیلمی معاون فنی و عمرانی و دکتر یوسف حجت سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، آخرین وضعیت اجرایی این پروژه را مورد پایش و بررسی قرار دادند.

مهندس صبوری در جریان این بازدید میدانی که با حضور مهندس سید مجید غمخوار مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران و جمعی از مدیران ارشد معاونت فنی و عمرانی انجام شد، به گفتگو با تنی چند از ساکنان و کسبه خیابان کریمخان پرداخت و ضمن استماع نقطه نظرات این دسته از شهروندان، به پرسش های آنان در رابطه با جزئیات پروژه بهسازی مسیرهای پیاده رو خیابان کریمخان پاسخ گفت.

گفتنی است فاز نخست پروژه بهسازی مسیر پیاده رو خیابان کریمخان که همزمان با ایجاد مسیر دوچرخه در حال انجام است، ضلع جنوبی این معبر را در بر می گیرد. در حالی که اقدامات مربوط به بهسازی مسیرهای پیاده رو و احداث مسیر دوچرخه در بخش حدفاصل خیابان حافظ تا خیابان ماهشهر به اتمام رسیده، عملیات اجرایی از خیابان ماهشهر تا مترو شهدای هفتم تیر با سرعت ادامه دارد.