به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 15، اکبر مختاری معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه با اعلام این خبر گفت: این دوره از مسابقات به منظور غنی سازی اوقات، ارتقای روحیه نشاط و شادابی شهروندان، فرهنگسازی انجام ورزش و ترغیب ماندن در خانه همزمان با میلاد با سعادت مهدى موعود(عج) آغاز شده است و تا 5 اردیبهشت ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه این مسابقات به صورت مجازی برگزار می شود و جنبه آموزشی و رقابتی دارد، افزود:  مربیان ورزشی از اجرای صحیح حرکات ورزشی در قالب زنجیره ای از حرکات آموزشی کلیپ تهیه و در گروه های مجازی محله ها در دسترس شهروندان قرار می دهند.

مختاری اضافه کرد: علاقه مندان پس از مشاهده کلیپهاى آموزشى ایروبیک و تمرین حرکات می توانند در این مسابقه روزانه شرکت کنند یا در روز پایانی کلیپ های خود را به این اداره ارسال کنند.

معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه اضافه کرد: این مسابقات در دو گروه بانوان با رده سنی زیر ١٤ سال و بالاى ١٤ سال و پسران زیر 13 سال در حال اجراست و هر هفته کلیپ های ارسالی ارزیابى می شود و پس از کامل شدن زنجیره به ده نفر از بهترین اجراها جوایزی داده خواهد شد.

وی در پایان با اشاره به استقبال خوب شهروندان گفت: تاکنون 400 شهروند از منطقه 15 و مناطق همجوار در این مسابقه شرکت کرده اند.