به گزارش اکونا پرس،
 به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه فرنوش نوبخت گفت: در هفته پایانی فروردین ماه شاهد افزایش سفر بودیم اما در کنار اجرای طرح رعایت اجتماعی که مصوب شد با تهیه و ارسال پیامک به شهروندانی که وارد ایستگاه های هفتگانه خطوط مترو می شوند تلاش خواهیم کرد تا توجه مسافران را برای رعایت فاصله اجتماعی در تمامی ایستگاه هاو قطارها جلب کنیم.
وی در ادامه با اشاره به اینکه اوج خدمات رسانی مترو را با توجه به ساعت کار ادارت در صبح و ظهر تنظیم شده افزود: با حداکثر سرفاصله سه و نیم دقیقه در خطوط یک دو و چهار خدمات رسانی کردیم و هر آنچه در توان داریم ارئه می دهیم.
مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه تصریح کرد: در هنگام سوار و پیاده شدن به قطار با توجه به اینکه عرض در قطارها یک متر و سی سانتی متر است باید مورد توجه قرار گیرد و از شهروندان می خواهیم تا مسافران خودشان هوشمندانه فاصله اجتماعی را رعایت کنند.
وی در پایان گفت: ما با پیچ کردن در ایستگاه ها رعایت فاصله اجتماعی را به مسافران یادآور می شویم اما در صورتی که سفر با مترو افزایش پیدا کند تاثیرات  این کارها کمتر می شود.