به گزارش اکونا پرس،

به نقل ازروابط عمومی شهرداری منطقه چهار تهران، " محمد محمددوست" ضمن تبریک نهم اردیبهشت، روز شوراها و آرزوی قبولی طاعات برای همگان در ماه مبارک رمضان گفت: آنچه برای مدیریت شهری مورد اهمیت است ارتقاء کیفیت زندگی و جلب رضایت شهروندان است.

وی در ادامه گفت: دوری از نگاه تک بعدی و روی آوردن به رویکردهای جامع و توجه به همه مسایل محیط پیرامونی مارا به این هدف نزدیک خواهد کرد.

شهردار منطقه چهار با اشاره به شیوع ویروس کویید 19 و لزوم رعایت ملاحظات و مسایل بهداشتی و سلامت گفت: 

ماجرای ماندن شهروندان در خانه ها این روزها یکی از مهمترین راه های مبارزه با این بیماری است که خوشبختانه منطقه چهار ضمن راه اندازی پویش "من شهروند منطقه چهار هستم" و تعطیلی بوستان ها و مراکز تفریحی با همراهی شهروندان و همکاری شورایاران توانست از بروز فاجعه انسانی در سیزده بدر جلوگیری کند.

محمددوست با تاکید بر افزایش تعامل میان شهرداران نواحی با شورایاران گفت: شناسایی و رفع مشکلات محله ها به منظور کسب رضایتمندی شهروندان نیازمند تعامل مطلوب شورایاران و شهرداران نواحی است.

وی در ادامه افزود: این روزها انجام کارها به صورت سنتی بی فایده است و با استفاده از روند سیستماتیک کار به نتیجه مطلوب می رسد .

شهردار منطقه چهار تهران گفت: افزایش درآمد ها، کاهش هزینه ها، مدیریت بحران، شهرسازی و معماری و توسعه مدیریت و هوشمندسازی شهری از اولویت های امسال شهرداری تهران است که بدون برنامه ریزی و زمینه سازی مناسب تحقق آن امکان پذیر نخواهد بود.

وی در پایان از ایجاد نخستین پایگاه جامع منطقه چهار تهران در محله گلشن خبر داد و افزود: ایجاد پایگاهی جامع بعنوان پاتوق تمامی نهادهای اجتماعی و مردمی در مقیاس محله از اولویت های امسال منطقه چهار خواهد بود.