به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۳ ، مرتضی رحمان زاده ، شهردار منطقه۱۳ ، ماه مبارک رمضان را فرصتی برای تقویت انسجام اجتماعی و ایجاد حس همدلی برشمرد و افزود: پیرو دستورالعمل ابلاغی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران ، برنامه های فرهنگی و اجتماعی  این منطقه با شعار "شهر رمضان ، شهر همدلی" در دست اجراست.

وی با اشاره به پرهیز از اجرای برنامه های تجمع محور به دلیل شیوع کرونا افزود: از این رو ، برنامه ها با تکیه بر  ظرفیت فضای مجازی برای غنی سازی اوقات فراغت شهروندان و ایجاد احساس نشاط و معنویت تدارک و برنامه ریزی شد. 

شهردار منطقه۱۳ با اشاره به تمهیدات منطقه برای برگزاری سوگواری آنلاین برای درگذشتگان افزود: شهروندان برای برگزاری مراسم خود می‌توانند با خانه‌های سلامت محلات خود و یا دبیرخانه سوگ آنلاین به شماره تلفن های ٩٦٠٣٩٥٠٩-٩٦٠٣٩٥٣٦تماس حاصل نمایند.

وی ادامه داد : در همین راستا، خانواده ‌هایی که تمایل به برگزاری این مراسم با همکاری شهرداری منطقه را داشته باشند، می‌توانند، مبالغی را داوطلبانه به حساب موسسه محک واریز کنند. 

رحمان زاده در خصوص برپایی کمپین رمضان در شهر اظهار داشت: این کمپین در قالب جشنواره و مسابقه مجازی با محوریت فعالیت های مذهبی و قرآنی ماه مبارک رمضان با تکیه بر ظرفیت های شبکه مجازی و اجتماعی منطقه در محلات سیزده گانه به اجرا درآمد

 شهردار منطقه ۱۳ ، نغمه های آسمانی در قالب پخش اذان از ۱۰ ماذنه منتخب در منطقه ،اطلاع رسانی برنامه های اداره کل فرهنگی و ستاد گردشگری در ماه مبارک رمضان  و تولید و نشر محصولات مجازی از دیگر برنامه های منطقه در ماه مبارک رمضان اعلام کرد.