به گزارش اکونا پرس،

به نقل ازروابط شهرداری منطقه 15، اکبر مختاری معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه با بیان مطلب فوق افزود: مراسم احیای شب های قدر امسال براساس شیوه نامه های ستاد مرکزی مقابله با شیوع ویروس کرونا با انجام تمهیدات بهداشتی در راستای رفاه و سلامت شهروندان متفاوت با سالهای گذشته برگزار شده است.

وی با اشاره به اینکه این مراسم به مدت 2 ساعت و حداکثر با یک چهارم ظرفیت مساجد انجام شده است، افزود: ضدعفونی و شست وشوی فضای داخل و محوطه بیرونی مساجد، انجام تب سنجی تمامی احیاگران پیش از ورود، توزیع اقلام بهداشتی شامل دستکش و ماسک به احیاگران و تعبیه مواد ضدعفونی دست در ورودی مساجد از جمله اقدامات انجام شده در برگزاری این مراسم بوده است. 

مختاری اضافه کرد: مساجد نبوی(ص)، انصار الحجت در ناحیه یک، القرآن و المهدی در ناحیه دو، امام حسن(ع)در ناحیه سه، امام حسن مجتبی(ع) در ناحیه چهار، جامع افسریه در ناحیه پنج، جامع مسعودیه در ناحیه شش و نبی اکرم (ص) در ناحیه هشت از جمله مساجدی اند که مراسم شب قدر در آنها برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اجرای مراسم شبهای قدر در آستان مقدس امامزاده اهل ابن علی (ع) و امامزاده سیده ملک خاتون (س) گفت: این مراسم با حضور خانواده معظم شهدا و شهروندان مومن و ولایی در مقبره شهدا های گمنام منطقه با قرائت قرآن و برنامه های مختص این شب برگزار می شود.

شایان ذکر است؛  میادین و معابر اصلی و ساختمانهای شهرداری منطقه با هدف هویت بخشی سیمای بصری با نصب بنرهای تبلیغاتی با موضوع احادیث و اخلاق امیر المومنین (ع) و ریسه های پرچمی مشکی سیاهپوش شد.