به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه چهار تهران ، "محمد خادمی" با بیان اینکه  ورزش می تواند در زندگی روزمره، نشاط و امید به زندگی را به شهروندان برگرداند افزود: مجموعه های ورزشی سطح منطقه چهـار با رعایت پروتکل های ابلاغی و موازین بهداشتی از روز هفدهم خرداد ماه فعالیت خود را آغاز کرد و آماده خدمات رسانی به شهروندان است.

وی در ادامه گفت: مطابق مصوبه اخیر ستاد ملی مبارزه با کرونا و کاهش برخی محدودیت ها در انجام فعالیت های ورزشی ، ضدعفونی مستمر محیط و دستگاه های مرتبط ورزشی در دستور کار مجموعه ها قرار گرفته و  شهروندان می توانند با آسودگی خیال ضمن رعایت موازین بهداشتی فردی در این اماکن حضور پیدا کنند.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه خاطرنشان کرد: مجموعه ورزشی آرش میراسماعیلی ، صدف، شهدای اوقاف، جشنواره ،حکیمیه و  همچنین سالن بولینگ شیان از جمله مجموعه های منطقه چهار هستند که با رعایت موارد بهداشتی فعالیت خود را آغاز کردند.

خادمی به تداوم تعطیلی مجموعه های آبی منطقه اشاره کرد و افزود: طبق دستورالمعل های ارسالی و مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا و به منظور حفظ سلامت شهروندان تعطیلی مجموعه های آبی تداوم خواهد داشت.

وی  با تاکید بر نقش حضور در  بوستان ها به منظور انجام فعالیت فیزیکی در حفظ سلامت و نشاط اجتماعی و فردی افزود: ایستگاه های ورزش شهروندی نیز تحت عنوان " ورزش از نو" با اتخاذ پروتکل های خاص حفظ فاصله فیزیکی و رعایت مسائل بهداشتی نیز فعالیت خود را آغاز کردند.