به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک؛ سید عباس سجادی معاون امور اجتماعی و فرهنگی این منطقه در مراسم آغاز به کار اولین مرکز نوآوری و کارآفرینی شهری در حوزه گردشگری سلامت که در بوستان جمشیدیه برگزار شد با بیان مطلب فوق گفت: برای اولین بار در کشور مرکز نوآوری و کارآفرینی شهری حوزه گردشگری به همت شهرداری منطقه یک و با حمایت مرکز توسعه گردشگری سلامت کشورهای اسلامی با هدف حمایت از استارت آپ های حوزه گردشگری به ویژه فعالان حوزه گردشگری سلامت ایجاد شد.

سجادی گفت:  این مرکز بنا دارد با حمایت ویژه از استارت آپ ها و شرکت های دانش بنیان فعال در حوزه هایی من جمله گردشگری ورزشی، درمانی، تندرستی،غذا، ماجراجویانه و گردشگری شهری مقدمات رشد و توسعه این مجموعه ها را در عرصه های داخلی و بین المللی فراهم آورد.

وی تأکید داشت: خدمات این مجموعه شامل خدمات مشاوره مدیریت، خدمات حقوقی، حمایت های اجرایی جهت عقد قراردادهای داخلی و بین المللی واتصال به شبکه های اقتصادی بین المللی مرتبط از جمله خدمات ویژه این مرکز به شمار می آیند.

سجادی اشاره کرد: با توجه به شعار مدیریت شهری تهران با عنوان "تهران؛ شهری برای همه" همه ما تهران را ایرانی کوچک می دانیم به واسطه اینکه همه اقوام در آن حضور جدی دارند و باید به آحاد مردم خدمات مناسب رساند.

در پایان این مراسم شهردار منطقه یک، معاونان و مدیران شهری  ضمن گفت و گو با مدیران و فعالان این حوزه در خصوص برنامه های پیش رو، از غرفه استارت آپ های فعال در حوزه گردشگری سلامت بازدید بعمل آمد.