به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک محسن هاشمی رفسنجانی رییس شورای اسلامی شهر تهران با حضور در مراسم کلنگ زنی مرکز اورژانس محلات کاشانک و دارآباد که امروز – شنبه 31 خرداد ماه - در شمال تهران برگزار شد با بیان مطلب فوق اظهار داشت: اجرای پروژه های محلی و کوچک مقیاس که خدمات ویژه ای را در محلات ارایه می دهند به جای پروژه های بزرگ که امکان تامین اعتبار آنها نیست در دستور کار شورای شهر و شهرداری ها قرار گرفته و بر اساس آن  یک هزار پروژه با بودجه کم و با مشارکت خیرین و شورایاران و شهروندان در محلات تهران در حال اجرا است.

وی با اشاره به پهنه s خدمات در بین پهنه های شهرسازی گفت: این پهنه شامل خدمات رسانی در محلات از جمله خدمات بهداشتی و اورژانس و... است که متاسفانه تا کنون به بخش اداری و تجاری آن توجه بیشتری شده و خدمات رسانی را در محلات با مشکل مواجه کرده است که باید این خدمات مورد توجه بیشتری قرار بگیرد. 

هاشمی افزود:  پروژه های گردشگری، فضای سبز، ترافیکی و ... نیز در منطقه یک در حال اجراست که امیدواریم  این  پروژه ها نیز علاوه بر پروژه های کوچک مقیاس به نتیجه و اجرا برسد.

سید حمید موسوی شهردار منطقه یک نیز در این مراسم خاطر نشان ساخت : شهرداری منطقه یک طبق سیاستگذاری شورای شهر ، در محلات به تناسب نیازشان پروژه های کوچک مقیاس را  با همکاری شورایاران و مشارکت خیرین و شهروندان در حال اجرا دارد و تمام سعی خود را می کند که در شرایط سخت و مالی شهرداری تهران، از تامین سرانه های محلات غافل نشود و طبق توان و منطبق با سیاست های ابلاغی و منابع مالی در اختیار در راستای توسعه خدمات محله ای اقدام کند.

وی گفت : زمین مرکز اورژانس محلات کاشانک و دارآباد به مساحت 190 متر مربع از طرف شهرداری اهدا شده که ساخت آن به دست خیرین و تجهیز و راه اندازی آن توسط اورژانس تهران اجرایی می شود و علاوه بر این پروژه محلی ،دیگر پروژه های کوچک مقیای از جمله توسعه ایستگاه آتش نشانی در محله چیذر، اوین و درکه ، میدان میوه و تره بار در فرمانیه و... نیز در حال اجرا است.

گفتنی است این مراسم با حضور  محمدعلیخانی  رییس کمیسیون حمل و نقل و عمران شورای اسلامی شهر تهران، ری و تجریش، شهربانو امانی، افشین حبیب زاده و دیگر اعضای شورای شهر، خانواده های معظم شهدا، شورایاران و...در شمال تهران برگزار شد و طی آن اعضای شورای شهر از 7 پروژه دیگر منطقه یک بازدید کردند.