به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 2، رسول کشت پور، شهردار منطقه2 در سه شنبه بدون خودرو این هفته در نشستی با مدیران اجرایی خط 6و7 مترو تهران  که به منظور بررسی مسائل پیرامون تسریع در راه اندازی و توسعه این خطوط در منطقه ، از حمایت همه جانبه مدیریت این منطقه در توسعه حمل و نقل عمومی و همچنین  تسریع ور تکمیل روند احداث خطوط مترو در منطقه خبرداد

وی افزود:در همین خصوص در نشستی با مدیرعامل مترو از آمادگی منطقه در همکاری برای تسریع در آغاز عملیات احداث  خط ۱۰ اعلام شد.

وی دراین دیدار با اهتمام جدی مدیریت منطقه درتوسعه حمل ونقل عمومی  افزود:حمل و نقل عمومی رابطه مستقیمی با دیگر چالش های شهری از جمله ترافیک و آلودگی هوا دارد و برهمین اساس بهبود وضعیت حمل و نقل عمومی از رویکردهای مدیریت  منطقه است.

کشت پور افزود: در حال حاضر تعدادی از ایستگاه های  خط  شش و هفت مترو واقع شده است که در صورت تکمیل این ایستگاه ها پیش بینی می شود ۲۵۰ تا ۳۰۰ هزار نفر از جمعیت منطقه را در زیر زمین پوشش دهد و همین امر می تواند در کاهش  سفرهای درون شهری  و در نهایت ترافیک تاثیرگذار باشد.

براساس این گزارش شهردار منطقه2 در پایان از خدمات و تلاش مستمر مدیران اجرایی خطوط 6و 7 مترو در پیشبرد اهداف مدیریت شهری در حوزه حمل ونقل عمومی تقدیرکرد.