به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه9، در راستای تحقق رویکرد مدیریت ارشد شهری مبنی بر ایجاد تهران شهری برای همه، نسبت به ارتباط چهره به چهره با شهروندان و افزایش رضایتمندی آنها با اجرای "طرح پیمایش محلات منطقه9" در 8محله در قالب 36محدوده با پیمایش های مستمر و روزانه توسط مدیران شهری منطقه اقدام شد.

در دور اول اجرای طرح مذکور با تقسیم محلات به محدوده ها و تعیین مسئول برای هر کدام از آنها، به منظور رصد مشکلات و کم و کاستی های امور مرتبط با نگهداشت شهر و کاهش پیام های 137 انجام شده است، بیش از 177 کیلومتر پیمایش صورت گرفت.

 "طرح پیمایش محلات منطقه9" با 36 بازدید میدانی در قالب 56ساعت کار مداوم و با129دستور مستقیم موسوی شهردار منطقه9 و صدها دستور معاونین به روسای ادارت برای احصاء موارد مرتبط با موضوعات خدمات شهری، ترافیکی و عمرانی و فرهنگی اجتماعی همراه بوده است که منجر به کاهش پیام های 137 و افزایش رضایتمندی شهروندان شده است. 

این طرح دارای نکات شاخصی بوده است که از جمله پیمایش محلات با استفاده از "ویلچر" به منظور مناسب سازی معابر منطقه۹ می باشد.

همچنین از دیگر موارد قابل ذکر در اجرای"طرح پیمایش محلات منطقه9" می توان به پیمایش مدیران شهری در محلات با استفاده از دوچرخه در روزهای سه شنبه هر هفته و پیوستن به کمپین "سه شنبه های بدون خودرو"  اشاره کرد.