به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی سازمان بهشت زهرا(س)، آیت الله محمدی ری شهری تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) در دیدار مدیران و مسئولان ارشد سازمان بهشت زهرا(س) افزود: بحران هایی که در این مقطع از تاریخ اعم از جنگ تحمیلی، حوادث مختلف و بحران کرونا در کشور رخ داده است، شرایط خاص و احتمالا غیر قابل تکراری را رقم زده که می توان با بهره گیری از تجربیات ارائه خدمت به مردم در سازمان بهشت زهرا(س)، در پنجاه سال گذشته، الگوی عملی را برای آیندگان در پنجاه سال دوم تاسیس این سازمان پایه گذاری کرد.

تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) با بیان اینکه که بهشت زهرا(س) قبل از انقلاب و حضور امام نیز مرکزی بود برای شعار رهایی آنان بر ضد رژیم شاه، افزود: شایسته است در محل استقرار امام خمینی(ره) در بهشت زهرا(س) بنایی ویژه تر برای یادبود آن حضور تاریخی و باشکوه ایجاد شود تا یاد و خاطره آن ایام گرامی داشته شود.

آیت الله محمدی ری شهری با تاکید بر برگزاری برنامه های مشترک فرهنگی میان آستان مقدس و سازمان بهشت زهرا(س)، گفت: با توجه به اینکه این آستان به عنوان یکی از مراکز فرهنگی کشور و سازمان بهشت زهرا(س) در ایام زیادی از سال شاهد حضور اقشار مختلف مردم هستند، لذا باید این هماهنگی صورت پذیرد تا از این ظرفیت در جهت ارتقا سطح فرهنگی جامعه استفاده شود.

عضو مجلس خبرگان رهبری در پایان تصریح کرد: پنجاه سالگی سازمان بهشت زهرا(س) می تواند به دلیل حوادثی که در این مکان اتفاق افتاده، از حوادث مهم انقلاب اسلامی باشد، این حوادث می تواند تابلویی باشد برای آیندگان بر همین اساس برنامه هایی برای پنجاهمین سالروز تاسیس این مرکز تهیه و تدارک دیده شود تا در قالب کتاب، فیلم و... این حوادث سرنوشت ساز مانند حضور معمار کبیر انقلاب اسلامی در بهشت زهرا(س) به جهانیان نمایش داده شود.

در ابتدای این دیدار سعید خال مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) و شهردار حرم مطهر حضرت امام خمینی(ره) گزارشی در خصوص اقدامات پرسنل سازمان بهشت زهرا(س) در بحران کرونا و تکریم و تعظیم به خانواده های داغدار و مراجعین به بهشت زهرا(س) ارائه کرد.

مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) با اشاره به 50سالگی بهشت زهرا(س) درباره اتفاقات تاریخی و تحولات فرهنگی در بهشت زهرا(س) گفت: بسیاری از تحولات فرهنگی، اجتماعی و تاریخی کشور در این محل اتفاق افتاده است که حضور و سخنرانی حضرت امام خمینی(ره)، اقامه اولین نماز جمعه و مزین شدن این مکان به شهدای جنگ تحمیلی از جمله آنهاست.