به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، به منظور بهره برداری حداکثری از فضاهای عمومی و ورزشی بوستان جنگلی سرخه حصار و امکان سنجی  احداث دهکده ورزش در شرق تهران، مدیر عامل سازمان ورزش شهرداری تهران به همراه "سعید صادقی" عضو هیات مدیره این سازمان و جمعی از مدیران این سازمان از بوستان جنگلی سرخه حصار با حضور "مرتضی رحمان زاده" شهردار منطقه ۱۳ و مدیران این منطقه بازدید کرد.

در این بازدید ضمن بررسی ظرفیت و امکانات قطب گردشگری شرق تهران ، برداشت های کارشناسی و مهندسی در خصوص اجرای طرح های مختلف ورزشی، تفریحی و گردشگری صورت گرفت. 

پس از بازدید از پروژه های ورزشی قطب گردشگری شرق تهران ، جلسه ای به منظور هم  اندیشی و هماهنگی پیرامون راه اندازی دهکده ورزش شرق تهران در بوستان جنگلی سرخه حصار بین سازمان ورزش شهرداری تهران و شهرداری منطقه ۱۳ برگزار و برای بهره برداری حداکثری از فضاهای ورزشی و تفریحی بوستان سرخه حصار، برنامه ریزی لازم انجام شد

امیر محسنی در این جلسه تصریح کرد : سازمان ورزش شهرداری تهران اجرای طرح دهکده ورزشی در چهار نقطه تهران ، در دستور کار دارد و پیش از این نقاطی چون بوستان ولایت، بوستان جنگلی کوهسار و بوستان آبی آزادگان جهت اجرای این طرح مورد مطالعه قرار گرفته است. 

رحمان زاده ، شهردار منطقه نیز توضیحاتی در خصوص پروژه های متعدد و جدید قطب گردشگری شرق تهران ارائه و با اعلام آمادگی برای تقویت تعاملات فی ما بین  یاد آور شد: این پروژه ها می تواند بخش اعظمی از کمبود ها و کاستی های سرانه های فرهنگی ، ورزشی ، خدماتی و... در شرق تهران  را جبران  و تبدیل به محلی برای حضور بیشتر شهروندان شود.