به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک، محمد خردمند معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری این منطقه با بیان خبر فوق اظهار داشت: بلوار شهید اندرزگو یکی از معابر پرتردد و فرامنطقه ای شمال تهران است که به دلیل وجود مراکز اداری، مجموعه رستوران ها، فروشگاه ها و... پذیرای بسیاری از شهروندان تهرانی است بر همین اساس به دلیل وجود برخی تقاطع ها در این بلوار، تردد وسایل نقلیه با کندی و ایجاد ترافیک انجام می شد که با بررسی های کارشناسی و اخذ مصوبه از مراجع ذی صلاح ساماندهی شد.  

وی افزود: دوربرگردان مذکور یکی از ۴ دوربرگردان این بلوار، مقابل مجتمع تجاری سانا بوده که خودروها پس از خروج از کوچه شهید زمانی با عبور از عرض خیابان وارد دوربرگردان می‌شدند که به درخواست پلیس راهور منطقه ۲۸، حذف و دوربرگردان در محدوده کوچه شهید ‌سالاری احداث و همچنین دوربرگردان شرق به شرق روبه‌روی خیابان شهید دانیالی مسدود شد.

خردمند با اشاره به شناسایی دیگر نقاط ترافیکی منطقه یک افزود: تقاطع شهید سباری و شهید موحد دانش یکی دیگر از تقاطع‌هایی است که با توجه به طولانی بودن زمان چراغ، تاخیر و طول صف در خیابان شهید سباری، مشاور ترافیکی در معاونت حمل‌ونقل وترافیک شهرداری منطقه یک، چند طرح برای ساماندهی این محدوده پیش‌بینی کرده‌ است که چنانچه یکی از طرح‌ها به تأیید کمیته شبکه معابر سازمان حمل و نقل و ترافیک برسد اقدامات لازم در آینده در این بخش منطقه نیز انجام می‌شود. 

وی با بیان اینکه برخی از خیابان‌ها و معابر اصلی در بافت شلوغ و محله‌های قدیمی واقع شده‌اند گفت: برای رفع مشکلات ترافیکی و ساماندهی مسیرهای اصلی و فرعی منطقه، بررسی های کارشناسی این معابر در محله‌ها در حال انجام است.