به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 11 ، نصراله آبادیان در این باره گفت:  ستاد مدیریت بحران منطقه 11 در عملکرد سال گذشته بین مناطق 22 گانه شهر تهران حائز رتبه نخست در ارزیابی سه معاونت "معاونت پیش گیری و خطر پذیری"، معاونت "آمادگی مقابله و پدافند غیر عامل" و معاونت "آموزش و مشارکت های شهروندی" شده است.

آبادیان افزود: ارزیابی ها در موضوعاتی چون برگزاری مانورهای تخصصی و عمومی ، آموزش، مدرسه آماده ، جلسات فصلی ، مدیریت بحران اماکن ، تهیه سند کاهش خطر پذیری ، اماکن اسکان اضطراری شهروندان ، آماده به کار بودن ابزار و امکانات موجود در انبار پایگاه های ویژه و چند منظوره ، کانکس های مستقر در محلات و همچنین جذب و به روز رسانی گروه های دوام در منطقه در راستای ارتقای سطح آمادگی و آگاهی دوامیان (نیروهای داوطلب واکنش اضطرار محلات) ، برگزاری مسابقات بین گروه های دوام محلات 17گانه و ...  انجام شده است که بر اساس پایش ها و ارزیابی عملکرد در سال 1398 رتبه نخست شهر تهران به ستاد مدیریت بحران منطقه 11 رسید.

بر اساس این گزارش رییس سازمان پیش گیری و مدیریت بحران شهرداری تهران نیز در بازدید  از پایگاه های ویژه منطقه 11 از آمادگی و اقدامات این منطقه  که منتج به کسب رتبه اول بین مناطق 22گانه شهر تهران شده است؛ تقدیر کرد.

در بازدید رییس سازمان پیش گیری و مدیریت بحران شهرداری تهران از قسمت های مختلف پایگاه های ویژه ستاد مدیریت بحران منطقه 11 انبار تجهیزات، آماده به کار بودن ابزار آلات و تجهیزات، امکانات موجود در انبارها و ... بررسی و از خدمات رسانی ستاد در حوادث پیش بینی نشده طبیعی و حوادث انسان ساخت از قبیل آتش سوزی ها ، فرو نشست ها و ... قدردانی شد.