به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۲، در آستانه روز خانواده، امسال، مسابقه‌های پارالمپیاد مجازی ویژه افراد معلول برگزار می شود که این مسابقه‌ها در چهار بخش آموزشی، چالشی، مهارتی و راه اندازی پویش خواهند بود.

گفتنی است که هر بخش شامل برنامه ها و محورهای مشخصی خواهد بود.

در بخش مسابقه های آموزشی، ویدیوهایی به منظور اطلاع رسانی تهیه می شود و در کانال های شبکه های اجتماعی، در دسترس عموم شهروندان قرار داده می شود.

در بخش های چالشی و مهارتی نیز، پوستر و ویدیوهای راهنمای اجرای طرح چالش تهیه و از طریق کانال های مناطق ۲۲ گانه تهران در اختیار آن ها قرار خواهد گرفت که بدنبال آن، هر یک از شهرداری های مناطق مختلف می تواند  پس از دریافت پوستر این مسابقه ها، ویدیوهای دریافتی منطقه خود را به شهرداری منطقه ۱۲ پایتخت ارسال کند.

شایان ذکر است که در بخش راه اندازی پویش مسابقه های پارالمپیاد، ورزشکاران و قهرمانان ملی پوش معلول از عموم شهروندان برای پیوستن به پویش " من ماسک می زنم " دعوت می کنند.

گفتنی است شهرداری منطقه ۱۲ تهران به عنوان میزبان برگزاری این مسابقه ها، این ویدیوها را تهیه کرده و برای هریک از مناطق مزبور ارسال می کند تا آن ها در کانال های ارتباطی خود منتشر کنند.

مراسم اختتامیه مسابقه های پارالمپیک، به مناسبت روز جهانی معلولان در دوازدهم آذرماه سال جاری برگزار می شود که در جریان آن، داوری آثار دریافتی نیز انجام خواهد شد./خبر طهرون