به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 4 تهران،"محمد خادمی" با اعلام این خبر گفت : در آستانه چهلمین سالگرد دفاع مقدس، شهرداری تهران در راستای وظایف و مأموریت های ذاتی خود برای پاسداشت مناسبت های مذهبی و ملی و با در نظر گرفتن شرایط کرونایی اقدامات ویژه ای را برای حفظ ارزش ها و آرمان ها و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، در دستور کار قرار داده است.

او با اشاره به برپایی نمایشگاه یاد یاران در بوستان پلیس گفت :به همین منظور نمایشگاه یاد یاران با برپایی 30 غرفه فرهنگی ، تئاتر ، تعزیه ، روایتگری ، سرود و تواشیح  ، مسابقات فرهنگی ، تجلیل از خانواده معزز شهدا و جانبازان و ..... به مدت هفت شب از ساعت 20 تا 22 به شهروندان ارائه می شود.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه 4 افزود: برنامه هر خانه یک شهید ( دیدار با خانواده معظم شهدا،جانبازان و ایثارگران و اقامه عزای حسینی (ع) ) ،  لحظه های فراموش نشدنی (تهیه مستند مروری بر خاطرات 8 سال دفاع مقدس با حضور جانبازان ، آزادگان) ، در کوی نیک نامان (برگزاری یادواره شهدا با رعایت پروتکل های بهداشتی) و شب شعر از دیگر برنامه های این هفته خواهد بود.

او همچنین از برگزاری مراسم ملازمان ایثار ، صله ایثار ، اکران فیلم ، راه اندازی کاروان دفاع مقدس ، غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدا ، قرار عاشقی ، تولید پادکست و یک عکس و یک خاطره در این ایام خبرداد و گفت : این برنامه ها با هدف حفظ و نشرآثار و ارزشها و دستاوردهای دفاع مقدس و ترویج فرهنگ انقلابی و ارتقاء روحیه ایثار و امید اجتماعی در دوران دفاع مقدس اجرایی می شود.