به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 4 ، "محمد محمددوست" با اعلام این خبر و با بیان اینکه در دوره جدید مدیریت شهری و با توجه به سیاست های راهبردی شهردار محترم تهران توزیع متوازن سرانه های خدماتی، عمرانی، ترافیکی و فرهنگی اجتماعی در اولویت نخست قرار دارد افزود: با توجه به ویژگی های خاص جمعیتی و مساحت قابل توجه منطقه 4 که حدود 10 درصد از مساحت و جمعیت کلانشهر تهران را به خود اختصاص داده است، توزیع متوازن و تامین سرانه ها و استانداردهای شهری نیازمند توجه بیشتر است.

او افزود: طراحی و بهسازی فضاهای مورد نیاز شهری برای سهولت تردد و ایجاد آرامش فکری شهروندان یکی از اقداماتی است که در محله های "گلشن، جوادیه و شمیران نو" به عنوان محله های کم برخوردار منطقه 4 مورد توجه قرار گرفته و با استفاده از نقطه نظرات کارشناسان حوزه شهری در دستور کار قرار دارد.

شهردار منطقه 4 تصریح کرد: در این راستا، پروژه های طراحی شهری و بهسازی محیطی فضاهای باز ناکارآمد " به عنوان پاتوق های محلی در محله های گلشن(خاک سفید)، جوادیه و شمیران نو شناسایی و به زودی عملیاتی خواهد شد.

محمددوست گفت: این پروژه ها که با عنوان زیر پروژه بهسازی محیطی کانون (میدانگاه ، درنگ گاه و مرکز محله ) و محورهای شهری تعریف شده است، در قالب پروژه کوچک مقیاس توسعه محله ای در حوزه فنی و عمرانی اجرا خواهد شد.

او اضافه کرد: در حوزه معاونت خدمات شهری و محیط زیست نیز 5 پروژه در قالب زیر پروژه احداث سرویس های بهداشتی در بوستان های جلال، حسن زاده، سحر، گلشن و بهزادی در محلات جوادیه و گلشن در مرحله تهیه نقشه و جانمایی قرار دارد.