به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۲، جلسه ملاقات مردمی با شهردار منطقه، طبق روال هر هفته که در روزهای دوشنبه برای رسیدگی به خواسته‌ها و مشکلات شهروندان برگزار می‌شود، صبح دوشنبه یکم مهرماه با حضور علی‌محمد سعادتی شهردار، علیرضا شبنم معاون شهرسازی و معماری، زینب عبادی معاون حمل‌ونقل و ترافیک، برخی دیگر از مدیران شهری و تنی چند از شهروندان برگزار شد.

در این جلسه سعادتی نخست ضمن گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس گفت: با گذشت چهل سال از شروع آن جنگ نابرابری که ایران با رژیم بعثی عراق داشت، همچنان یاد و خاطره شهدای جنگ تحمیلی زنده است و هر سال در این ایام، شهر بیشتر حال و هوای جبهه به خود می‌گیرد.

وی ادامه داد: البته باید در تمام روزها و ساعات به یاد شهدا و آرمان‌هایشان بود و با تأسی از راه و مرام آنها برای اداره کشور برنامه‌ریزی کرد.

در ادامه جلسه، شهروندان به بیان خواسته‌های خود پرداختند و شهردار منطقه دستورات لازم را برای پیگیری و رسیدگی قانونی به پرونده‌های آنان صادر کرد.

گفتنی است شهروندان قلب طهران برای حضور در جلسات ملاقات مردمی می‌توانند در طول روزهای هفته و قبل از روز دوشنبه به واحد روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۲ مراجعه یا در سامانه publicmeeting.tehran.ir ضمن ثبت‌نام برای دیدار شهردار، درخواست خود را از وی اعلام کنند.