به گزارش اکونا پرس،

به نقل ازپایگاه خبری معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، مهندس سید مجید غمخوار ضمن اعلام خبر فوق افزود: سازمان عمرانی مناطق که اجرای پروژه های ساماندهی میدان امام حسین (ع) و میدان شهدای هفتم تیر را در کارنامه دارد، تلاش خواهد کرد به کمک تجارب و درس آموخته های فنی کسب شده از پروژه های قبلی، عملیات ساماندهی و ارتقای کیفی میدان امام خمینی (ره) را با سرعت و دقت به سرانجام برساند. 

وی عملیات تراش آسفالت، آماده سازی بستر، اجرای سنگ فرش و پیاده راه را از جمله جبهه های کاری در حال اجرا در پروژه ساماندهی و ارتقای کیفی میدان امام خمینی(ره) ذکر و اضافه کرد: بهسازی و احداث خیابان پشت شهرداری نیز همزمان با پیشبرد عملیات ساماندهی میدان امام خمینی(ره) ادامه داشته و به مرحله اجرای جدول گذاری رسیده است.

مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق ابراز امیدواری کرد اجرای سریع و دقیق این پروژه ها، ضمن رونق بخشیدن به گردشگری شهری، سبب بهبود امکانات رفاهی شهروندان شود.

گفتنی است سازمان عمرانی مناطق علاوه بر ماموریت ساماندهی میدان امام خمینی (ره) و بهسازی خیابان پشت شهرداری، اجرای سنگ فرش خیابان لاله زار جنوبی و احداث ساختمان خانه شهر (بلدیه سابق) را در این نقطه استراتژیک از شهر تهران بر عهده دارد.