به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 15، علیرضا حلاجیان معاون فنی و عمران منطقه با اعلام مطلب فوق افزود: اجرای عملیات تغییر مقطع انهار، بازسازی و تغییر شکل نهر به کانیو یا بالعکس  به منظور جمع آوری و هدایت آبهای سطحی، جلوگیری از آبگرفتگی احتمالی معابر در فصل بارندگی، رفع مشکلات زیست محیطی، بهداشتی، بوی نامطبوع و هدایت آبهای سطحی مناطق بالادست منطقه انجام می شود.

او با اشاره به اینکه از ابتدای امسال فرآیند عملیات جدول بندی معابر منطقه در راستای پروژه های توسعه محلی همچون سال گذشته در دستور کار قرار دارد، افزود: برحسب نوع جوی و معبر سه نوع  عملیات جدول بندی شامل، تک جدول، کانیو و نهر به اجرا درمی آید. 

حلاجیان در ادامه به اقدامات انجام شده نواحی در نیمه نخست سال اشاره کرد و گفت:  در این راستا 5 هزار و 27  مترطول تک جدول، 2 هزار و 951 متر طول کانیو و 461 متر طول نهر در معابر منطقه اجرا شد.

او اضافه کرد: جداول معابر خیابان نبرد، ابراهیمی، خاوران، مسلم، احدی، شهرک رضویه، خیابان طالقانی، خیابان انورزاده، آزادگر، رضایی، 15 متری چهارم افسریه، خیابان های هنرستان و ابومسلم شهرک مسعودیه، خیابان روحانی محله مسگرآباد و انتهای خیابان البرز محله خاور شهر بهسازی و مرمت شد.

معاون فنی و عمران منطقه در پایان به عملیات لوله گذاری انهار سرپوشیده اشاره کرد و گفت: این عملیات به طول 71 متر طول در 2 معبر منطقه انجام شد.