به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، اکبر مختاری با اشاره به اینکه آموزش های شهروندی راهی برای کاهش آسیب های شهری و اجتماعی و پیشرفت جامعه است، افزود: علی رغم وجود بحران کرونا و عدم امکان برگزاری کلاس و کارگاه های حضوری این آموزش ها تعطیل نشده است و در فضای مجازی برای شهروندان برپا می شود. 

به گفته او، این کارگاه در 6 محور شامل ترافیک و آلودگی هوا، حقوق و تکالیف شهروندی، محیط زیست و پسماند، ایمنی و مدیریت بحران، زیست مسئولانه شهری و پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا به صورت آنلاین در کانال های آموزشی مدارس قابل دسترسی است.

مختاری با اشاره به اینکه این دوره های آموزشی در کانال شاد، بله، آموزشی و واتس آپ مدارس پخش می شود، افزود: مطالب آموزش در قالب فیلم،  متن، پوستر و کلاس آموزشی ارائه می شود.

او به برگزاری کارگاه آنلاین فن بیان، سخنوری و تقویت اعتماد به نفس با مشارکت انجمن علوم اجتماعی پژوهش سرای دانش آموزی ابن سینا در پیام رسان شاد اشاره کرد و گفت: این کارگاه پنج شنبه 6 آذر توسط  دکتر هومن نامور متخصص، استاد دانشگاه و پژوهشگر در حوزه رفتار و هیجان  برپا می شود و علاقه مندان برای شرکت در این کارگاه از قسمت ثبت نام در کلاس ها و کارگاه ها در سایت پژوهش سرای ابن سینا به آدرس   http://pse.tehsch15.ir/portal/home.php اقدام کنند.

مختاری اضافه کرد: این کارگاه آموزشی ویژه دانش آموزان متوسطه ۱ و۲ می باشد و دانش آموزان پایه پنجم و ششم ابتدایی نیز می توانند در این برنامه جذاب شرکت کنند.

برپایه این گزارش؛: علاقه مندان به منظور اطلاع و  بهره مندی  از دوره آموزش های شهروندی می توانند به لینک کانال معاونت اجتماعی منطقه 15 به آدرس  http://t.me/Ejf15  مراجعه کنند.