به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 15، علیرضا جعفری معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه با اعلام مطلب فوق گفت: این مانور با بهره گیری از 900 نیروی انسانی خدمات شهری، فضای سبز و 30 دستگاه انواع ماشین آلات صبح روز گذشته در ابتدای خیابان بوعلی بزرگراه آزادگان  با حضور شهردار منطقه انجام شد. 

به گفته او، این مانور با هدف ارزیابی توانمندی نیروهای انسانی و وضعیت تجهیزات و ماشین‎آلات برف‎روبی جهت آمادگی بیشتر برای انجام عملیات برف روبی در سطح منطقه برگزار شد که در پایان آمادگی تجهیزات و عوامل اجرایی تأیید شد.

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه به شارژ مخازن شن مخصوص در 70 نقطه منطقه 15 در ابتدای فصل پاییز اشاره کرد و گفت: این مخازن براساس نقشه GIS  در 70  نقطه از سطح منطقه مستقر شد.

او با اشاره به اینکه ستاد برف روبی با  مدیریت شهردار منطقه تشکیل شده است، افزود: بر اساس دستورالعمل ستاد برفروبی سه موقعیت قبل از بارش، حین بارش و بعد از بارش برنامه ریزی شده است که امیدواریم بتوانیم آن را به خوبی اجرا کنیم.

جعفری اضافه کرد: تقسیم معابر، بوستانها، رمپ و لوپها، رفیوژها، پل های عابر پیاده، پایانه ها و محوطه شهرداری  به 5  پهنه، انتخاب مسئول مشخص برای هر محور و معبر، اولویت بندی معابر برف گیر در سه سطح و تهیه نقشه GIS  مخازن شن و  نمک و نقاط حساس آبگیر از دیگر اقدامات این  حوزه در مواجه با بارش های فصلی است.