به گزارش اکونا پرس،

مجتبی شکری شهردار منطقه۱۳تهران در این مراسم با تبریک روز پرستار و ولادت حضرت زینب سلام الله علیها، با اشاره به جان‎‌فشانی‌های مدافعین سلامت در روزهای کرونایی و شباهت آن با تلاش‌ کادر درمان در دفاع مقدس گفت: روحیه جهادی و ایثارگری بارزترین شباهتی است که میان این دو مقطع تاریخی وجود دارد و به نوبه خود دست کسانی که در این راه خدمت می کنند را می بوسم. 

وی در عین حال تصریح کرد: بدون تردید قهرمانی، ایثارگری و فداکاری پرستاران در این برهه از زمان همانند دوران جنگ تحمیلی در تاریخ ثبت خواهد شد.

حجت الاسلام و المسلمین صادق زاده، رئیس مرکز فعالیتهای دینی شهرداری تهران نیز در این مراسم ضمن اشاره به مقام معنوی حضرت زینب (س)، خدمات صورت گرفته کارد درمان بویژه پرستاران را ارزشمند توصیف کرد و گفت: دوران کرونا موجب شد مردم بیش از گذشته اهمیت شغل ارزشمند و مقدس پرستاران را درک نمایند. 

همچنین دکتر چوبینه مدیرعامل شرکت شهر سالم در آغاز این مراسم به  ارائه گزارشی اجمالی از خدمات شرکت شهر سالم در ایام کرونا پرداخت.

گفتنی است قرائت پیام دکتر حناچی شهردار تهران ، اهدای گل و لوح تقدیر به پرستاران و کادر درمانی درمانگاه شهرداری منطقه 13 از جمله بخش های برگزار شده در این مراسم بود.